دلتنگی دوباره

سلام گل خوشگلم بیشتر ازده روز میشه که ندیدمت خیلی دلتنگت شدم غصه های زیادی رو پشت سر میزارم و گذاشتم حسهای خیلی بدی دارم

 

داری از فاصله میگیری چرا نمیدونم بدجوری دلم گرفته و داغونم خیلی دلم برات تنگ شده

امیدوارم حس هایی که دارم فقط در حد حس باقی بمونه

اگه یه روزی نباشی نمیدونم چی میشه چه بلایی سرم میاد دنیا برام بدون تو هیچ معنی نداره

همیشه پیشم بمون برا همیشه

یه چیزیت شده یه مشکلی داری اما نمیدونم چرا بهم چیزی نمیگی بس که مغروری

یه روزی میرسه که همه حرفاتو فقط و فقط بخودم میگی

فک کنم دیگه دل تو هم برا من تنگ شده آخه دیروز بهم گفتی دیگه باید منو ببینی باورت نمیشه با شنیدن این جمله تموم دنیا مال من شد مث پرنده ها بال درآوردم دلم میخواست اوج بگیرم خیلی خوشحالم

همین روزا میبینمت به امید لحظه دیدار

دوست دارم تنها امید و دلخوشی دل تنهام

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 مهر 1392 | 11:47 | نویسنده : فنچولک |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس